Week 1 is begonnen! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Julia Schreurs - WaarBenJij.nu Week 1 is begonnen! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Julia Schreurs - WaarBenJij.nu

Week 1 is begonnen!

Door: Julia

Blijf op de hoogte en volg Julia

03 Oktober 2016 | Indonesië, Ubud

Hallo allemaal!
Welkom bij mijn eerste reisverslag vanuit Ubud :)
De reis hiernaartoe ging erg goed en ik heb lekker veel films kunnen kijken in het vliegtuig. We werden in Denpasar opgehaald en vanuit daar werden we naar ons huis gebracht, dit was een dik uur rijden met een tussenstop bij een supermarkt.
We zijn gisteren op pad gegaan met Bajil (een Balinese man) die getrouwd is met een nederlandse vrouw, Julie (Zij heeft ook ons huis, transfer, simkaart en scooters geregeld). Het rijden op de scooter was wel even wennen in dit drukke verkeer en de straten leken allemaal zoveel op elkaar dat ik geen idee had waar we heen gingen en hoe we weer thuis zouden komen. Gelukkig hadden we Bajil bij ons die vertelde waar we het beste boodschappen kunnen doen en waar we kunnen tanken en pinnen.
's Middags zijn we zelf op verkenning gegaan met de scooter en gelukkig kon ik nu herkenningspunten maken om te weten hoe we de weg naar huis weer zouden vinden. De andere meiden hebben hier iets meer moeite mee dus ik rij steeds voorop. We hebben meteen kennis kunnen maken met de regen hier want onderweg kwam het er met bakken uit, we hebben hierdoor wel meteen onze poncho's kunnen testen die we 's Morgens met Bajil gekocht hadden... Ze zijn goedgekeurd!
Vandaag gaan we weer verder aan ons onderzoek en bereiden we de kennismaking voor die komende week gaat plaatsvinden bij Cahaya Mutiara(de stichting waar we ons onderzoek voor gaan doen).
Het is vroeg licht en de zon is ook al vroeg wakker waardoor wij ook op tijd wakker zijn door de hitte. Een duik in het zwembad is dan ook heerlijk! Inmiddels is het hier alweer 11 uur en is het weer tijd voor een frisse duik in het zwembad.
Ik zal eind deze week of begin volgende week mijn tweede reisverslag gaan schrijven, tot dan!
Julia

• 03 Oktober 2016 - 09:38

Rinie Ramakers:

Veel succes met je onderzoek en geniet van je verblijf

• 03 Oktober 2016 - 12:34

Karin:

Mooi verhaal, geniet ervan en succes

• 03 Oktober 2016 - 13:31

Opa En Oma:

fijn dat we zo contact kunnen houden veel succes

• 03 Oktober 2016 - 20:01

Toos:

Heel fijn dat we zo contact kunnen houden veel succes

• 03 Oktober 2016 - 21:16

Gerrian:

Geniet van deze unieke kans, en veel succes.

• 03 Oktober 2016 - 21:55

Paul:

Leuk verslag om te lezen. Zeker het gedeelte over zwembad en warm en zo, juist als het hier voorzichtig aan koud en nat begint te worden en het zwembad winterklaar gemaakt
    moet worden (NOT) maar desondanks een hele leuke tijd met veel plezier en een onvergetelijke ervaring gewenst.
    Blief braaf en doot veurzichtig.

• 04 Oktober 2016 - 16:32

Hans Oijen:

Veel plezier en succes op Bali. Geniet ervan.
    Zullen je volgen via internet.