Nog 5 dagen.. - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Julia Schreurs - WaarBenJij.nu Nog 5 dagen.. - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Julia Schreurs - WaarBenJij.nu

Nog 5 dagen..

Blijf op de hoogte en volg Julia

19 December 2016 | Indonesië, Ubud

Hallo allemaal,

Het aftellen is langzaam begonnen want komende vrijdag vliegen we om 12:00 uur Nederlandse tijd alweer naar huis!
De afgelopen 2 weken hebben we nog flink doorgewerkt aan ons onderzoek en ik kan jullie met trots vertellen dat ons eindproduct voor de stichting af is!
Vanmiddag zullen wij uitgebreide uitleg geven aan onze opdrachtgever en dinsdag zullen we een presentatie geven aan alle leden van de stichting.
Tevens is dinsdag ook onze laatste avond bij de stichting en hebben we een klein afscheidsfeestje.
Ik heb niet echt veel gedaan meegemaakt de afgelopen weken omdat we voornamelijk bezig waren met het vormgeven van ons eindproduct. Afgelopen dinsdag en woensdag hebben we de laatste puntjes op de 'i' gezet en voordat we het doorhadden was hij af. Tijd voor een beetje ontspanning tussendoor!
Een andere studente van de HAN die tegenover ons woonde had via via een appartement in Nusa Dua waar ze 4 dagen in mocht... bleek een super luxe appartement te zijn in een hotel! Hier zijn wij van donderdag op vrijdag blijven slapen.
We hebben genoten van een bad, mega zwembad, bank en zelfs een zwembad achterom. Op vrijdag zijn we naar Kuta gereden om daar nog even naar een shoppingcenter te gaan. Hier stonden we lang vast in de file vanwege een ceremonie, dat kan hier elke dag gebeuren en je moet dan maar gewoon wachten of helemaal omrijden. Ook een super goede training voor je geduld (dat heb ik hier vanzelf wel gekregen)!
Zaterdag hadden we een fundraiser voor de stichting bij een organisch restaurant waar de leden een aantal liedjes hebben gezongen, gedanst hebben en zelfgemaakte armbandjes, schilderijen en tassen hebben verkocht.
Gisteren hebben we genoten van een heerlijke traditionele Balinese massage en was de zon er eindelijk weer even, dus hier hebben we gelijk gebruikt van gemaakt :)
Wij gaan de komende dagen nog even genieten van onze laatste dagen in Bali en aan het eind van de week zal ik mijn laatste reisverslag online zetten.
Tot snel!